Exposities / Tentoonstellingsagenda

Een overzicht van lopende en komende tentoonstellingen in binnen- en buitenland die voor tinliefhebbers mogelijk interessant zijn.
Zo mogelijk zullen wij een “link” opnemen zodat u snel op de pagina van de organisator méér informatie kunt vinden.

Uiteraard vragen wij u zelf óók om informatie als u iets interessants heeft gevonden dat in deze rubriek opgenomen zou moeten worden. Neem daarvoor contact op met de webmaster van de Nederlandse TinVereniging.

NTV 30 jaar

Ter gelegenheid van het 30-jarig bestaan van de Nederlandse TinVereniging organiseert het Nederlands Zilvermuseum te Schoonhoven, in samenwerking met de Nederlandse Tinvereniging, een tin-expositie. De opening van deze expositie vindt plaats op zaterdag  17 juni 2023. De expositie loopt tot circa 16 februari 2024.

Onze zuster-vereniging in Engeland (The Pewter Society) heeft ook een eigen pagina met tentoonstellings nieuws. Dus als u op vakantie bent in Engeland is het misschien interessant om even op hun website te kijken of er iets in de buurt is.