Algemene voorwaarden van de Nederlandse TinVereniging

De Nederlandse TinVereniging is bij de KvK Amsterdam geregistreerd als handelsnaam onder:
Nederlandse TinVereninging
Nieuwe Spiegelstraat 49
1017 DD Amsterdam
KvK-nummer: 40537832

Toepassing
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten die u sluit met de Nederlandse TinVereniging , handelsnaam van de Nederlandse Tinvereniging te Amsterdam, hierna de Nederlandse TinVereniging genoemd. Door te bestellen, accepteert u de algemene voorwaarden.

Totstandkoming van de overeenkomst
Bestellingen kunnen op elektronische wijze worden gedaan op de webstore bij nederlandsetinvereniging.nl. De Nederlandse TinVereniging is gerechtigd gemotiveerd een bestelling te weigeren of aan de levering bijzondere voorwaarden te verbinden. Als de Nederlandse TinVereniging uw woonadres niet kan vaststellen, wordt de bestelling niet geaccepteerd. De overeenkomst komt tot stand op het moment dat de Nederlandse TinVereniging uw bestelling per e-mail heeft bevestigd.

Prijzen en kosten
Alle genoemde prijzen op nederlandsetinvereniging.nl zijn inclusief het geldende BTW tarief (thans 6 of 21 % btw), afhankelijk van de aard van het product. De prijzen die op nederlandsetinvereniging.nl worden genoemd zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten die bij iedere bestelling in rekening worden gebracht zijn afhankelijk van het gewicht, de locatie en de gewenste verzendwijze.
Standaardverzending geschiedt zonder track and trace voor risico van de koper.

Levering
De Nederlandse TinVereniging betracht de grootste zorgvuldigheid bij het in ontvangst nemen van bestellingen en het verzenden van de bestelde artikelen. De Nederlandse TinVereniging verzendt de geaccepteerde bestellingen zo snel mogelijk in volgorde van binnenkomst.

Als een levering niet of niet tijdig kan plaatsvinden, bijvoorbeeld omdat de bestelde artikelen onverhoopt niet op voorraad blijken te zijn, dan krijgt u daar bericht van uiterlijk 4 dagen nadat u de bestelling hebt geplaatst. De Nederlandse TinVereniging is niet aansprakelijk voor welke schade dan ook als gevolg van het overschrijden van de aangekondigde levertermijnen.

Bezorgadres in leveringsservice
Als u bij nederlandsetinvereniging.nl bestelt kunt u zelf beslissen op welk adres de bestelling dient te worden bezorgd, mits dat adres door PostNL wordt bediend. Als u uw keuze van bezorging wilt wijzigen kunt u ons een e-mail sturen. Ook als u iets wilt ruilen of retourneren, kunt u dit doen via dit vaste e-mail adres.

Herroepingsrecht
Voor uw aankopen geldt een zichttermijn van 14 dagen. In deze periode heeft u een herroepingsrecht; dit betekent dat u de mogelijkheid heeft zonder verplichtingen van uw kant – afgezien van de gemaakte verzendkosten die achteraf worden verrekend – de artikelen die u heeft ontvangen terug te zenden, mits deze ongebruikt en onbeschadigd zijn.
U krijgt uw geld in dat geval binnen 30 dagen terug, minus de gemaakte verzendkosten.

Als u een verkeerd artikel, een artikel met een fout of een verkeerd bezorgde bestelling ontvangt, kunt u het artikel of de bestelling aan de Nederlandse TinVereniging retourneren. De Nederlandse TinVereniging betaalt in dat geval de retourkosten.

Transportgarantie
Als u vóór het openen van het pakket schade constateert aan de verpakking, neemt u dan meteen contact met de Nederlandse TinVereniging op. Ongebruikte beschadigde artikelen worden in dat geval kosteloos door de Nederlandse TinVereniging vervangen.

Leeftijdsgrens
De Nederlandse TinVereniging accepteert geen bestellingen van personen onder de 18 jaar.

Amsterdam,
27 april 2021