Leveringsvoorwaarden

Levertijd
In Nederland 2-5 werkdagen ( Pas op met vertragingen bij feestdagen) Alle producten die via de webshop worden verkocht zijn in principe op voorraad. In een enkel geval moet het bestelde item van elders worden opgehaald. Verzending vindt dan 1 werkdag later plaats. Met de service van de PostNL betekent het dat uw bestelling binnen één (in 90% van de gevallen) of twee werkdagen bij u thuis is, als u het binnen Nederland laat versturen. Heeft u speciale wensen ten aanzien van de planning? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

Voor verzending naar België geldt een levertijd van 3-6 werkdagen, hoewel dat in de meeste gevallen korter zal zijn.

Vertragingen bij feestdagen
Wij doen er alles aan om de bestellingen daadwerkelijk dezelfde dag of de volgende dag bij de PostNL af te leveren. Dan is onze rol uitgespeeld en ligt de tijdige bezorging in handen van de PostNL. Dat gaat in 99% van de gevallen ruimschoots goed, maar er kan nog wel eens een dag vertraging in sluipen.

Het kan voorkomen dat het bestelde niet geheel naar wens is. Voor uw aankopen geldt een zichttermijn van 14 dagen. In deze periode heeft u een herroepingsrecht; dit betekent dat u de mogelijkheid heeft zonder verplichtingen van uw kant de artikelen die u heeft ontvangen onbeschadigd terug te zenden. U krijgt uw geld in dat geval binnen 30 dagen terug, minus de gemaakte verzendkosten.

De Nederlandse TinVereniging zal altijd uw bestelling met de grootste zorg behandelen. Mocht u onverhoopt toch een verkeerd artikel, een artikel met een fout of een verkeerd bezorgde bestelling ontvangen, dan kunt u het artikel of de bestelling aan de Nederlandse TinVereniging retourneren. De Nederlandse TinVereniging betaalt in dat geval de retourkosten. In ieder geval zal de Nederlandse TinVereniging altijd proberen een passende oplossing te vinden!

Amsterdam,
27 april 2021