Recente publicaties:

Van Tin gegoten, van tin genoten

Recente artikelen:
Recente artikelen in de Tinkoerier

Nederlandse TinVereniging
Secretariaat:
Mw. Lucinda Timmermans
lucinda.timmermans@gmail.com

Tinmerken

• In deze digitale merkenbank, met méér dan 4.500 "records", vindt men de gegevens van méér dan 3.150 Nederlandse tinnegieters. Vanaf ± 1400 tot ver in de 20e eeuw. Van ruim 1.000 tinnegieters zijn één of méér merken bekend en die zijn dan ook in deze merkenbank als afbeelding opgenomen. Totaal zijn er bijna 2.500 merken afgebeeld.
  • Deze digitale merkenbank mag alleen geraadpleegd worden door leden van de Nederlandse TinVereniging. Gebruik door anderen is niet toegestaan. Evenmin is ander gebruik dan raadpleging toegestaan.
  • Hier kunnen alleen leden van de Nederlandse TinVereniging inloggen op de digitale merkenbank van Nederlandse tinnegieters en hun merken. De website maakt u wegwijs als u lid wilt worden van de Nederlandse TinVereniging.
  • De jaarlijks wisselende inloggegevens zijn te vinden op de factuur voor uw contributie.
  • U kunt inloggen door te klikken op deze hyperlink, u komt dan op een pagina met een inlogscherm.
  • Voor verdere informatie kunt u mailen naar: merkenbank@nederlandsetinvereniging.nl

Pewter Marks

• In this digital brands bank, with more than 4,500 records, one finds the data of more than 3,150 Dutchpewter casters. From ± 1400 until well into the 20th century. Of more than 1,000pewter castersare one or more brands known and who are therefore in these brands bank as image. Altogether there are almost 2,500 marks.
  • This digital brands bank may only be consulted by members of the Dutch TinVereniging. Use by others is not allowed. Nor is use other than consultation allowed.
  • Here, only members of the Dutch TinVereniging can login to the digital brands bank of Dutch pewter casters and their brands. On the website, you will find your way how to become a member of the Dutch TinVereniging.
  • The annually changing login details can be found on the invoice for your membership fee.
  • You can log in by clicking on this hyperlink, you will be redirected to a webpage, in a new browser, with the log-in screen.
  • For more information, you can always mail to: merkenbank@nederlandsetinvereniging.nl